De eerste info - Reisverslag uit Havelte, Nederland van Laura Stein - WaarBenJij.nu De eerste info - Reisverslag uit Havelte, Nederland van Laura Stein - WaarBenJij.nu

De eerste info

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Juli 2011 | Nederland, Havelte

Nu komt het toch wel erg dichtbij. Donderdag 21 juli, ik word wakker en check mijn mail. Na maanden wachten had ik dan eindelijk de eerste informatie over mijn gastgezin en mijn school in Engeland ontvangen. Helaas is mijn vertrekdatum nog (steeds) niet bekend. Maar ach, ik ben al lang blij dat ik geplaatst ben. Toch veranderd mijn planning wel een beetje. Het was de bedoeling dat ik een tijdje Hihg School ging volgen. Dit is nu niet meer het geval. Teminste toen ik de site van de school waar ik terecht kom opende maakte de woorden 'College' en 'Campus' mij duidelijk dat het geen middelbare school wordt. College dus, in Nederland vergelijkbaar aan HBO. Ik ben benieuwd! Naast het schrijven van dit verslag ben ik bezig met de eerste brief aan mijn gastgezin. Een alleenstaande moeder, Mette Feildorf, en haar twee dochters Emilie (14) en Elise (12) gaan mij de komende maanden in huis nemen. Ze wonen in het dorpje Sutton Coldfield vlakbij Birmingham. Verdere persoonlijke informatie heb ik nog niet, hopelijk volgt dit bij het antwoord op mijn email! Maar die moet ik eerst afmaken, bye!

  • 28 Augustus 2011 - 13:42

    Jan, Jen, Astrid:

    Laura, veel succes en plezier in Engeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 24611

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: