Back in the UK - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Back in the UK - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Back in the UK

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

30 December 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

En we zijn weer aanwezig op het eiland. Hoe mijn twaalf dagen in Nederland waren hoef ik jullie niet te vertellen. De meeste van jullie weten hoe zeer ik me heb vermaakt en als ik begin met vertellen ben ik morgen nog bezig. Al met al was het fijn om weer even thuis te zijn en iedereen weer even te zien. Ik was er wel even aan toe. Realiseerde ook watvoor 'Goodlife' ik daar eigenlijk heb. Hier moest ik helemaal opnieuw beginnen: nieuwe contacten leggen, aanpassen aan je nieuwe thuis etc. Toch vind ik dat ik dat aardig goed gelukt was. Woensdag 28 december vloog ik terug naar Engeland. Toen ik (eindelijk) mijn bagage in ontvangst kon nemen ging ik op weg naar de aankomsthal. Daar stonden Mette en Emilie me op te wachten. Toch lief, anders had ik een uur moeten treinen naar huis. Het was grappig om het met de eerste keer dat ik daar zo liep te vergelijken met deze keer. Je merkt hoe goed je eigenlijk met ze op kan schieten. Het lijkt nog wel beter dan voordat ik weg ging. Nog geen 5 minuten in de auto of ik lag alweer in een deuk door 'The Emilie Show'. Volgens mij heb ik jullie hier wel eens over vertel. Dit is een moment dat Emilie zichzelf allerlei grappen en acten opvoert, hi-la-risch! In de auto bedacht ik zelfs: het voelt best goed om hier terug te zijn. Maar nu ik hier alweer drie dagen zit is dat fijne gevoel alweer wat minder geworden, het blijft Birmingham natuurlijk. Vooral Mette en de girls waardeer ik nu meer. Hun zal ik oprecht gaan missen als ik over een paar maandjes weer terug naar NL ga. Verder heb ik gister Jess weer gezien, koffie gedronken in Brum. Leukleukleuk natuurlijk. 'S avonds had Mette speciaal voor mij nóg een christmasdinner gemaakt. Inclusief Christmas crackers en Christmas pudding. Het is de traditie om dit op kerstavond te doen maar omdat ik er toen niet was wilde ze me dit toch een keer mee laten maken. Nadat onze borden leeg waren mochten we de pakjes die op tafel lagen pakken. Het was verpakt als een snoepje in papier, die je dan zo moet draaien. Vervolgens houdt je je armen gekruist met tussen de handen van jou en de gene naast je een pakje. Bij drie trek je er allemaal aan. De gene aan wiens kant het cadeautje zit wint. In ieder pakje zit zo'n papieren kroontje die je op moet doen en een speeltje of een mop. Leuk om een keer mee te maken. Verder is het morgen al oud&nieuw besefte ik me gister. Jess en ik hadden het plan om naar London te gaan. Toch is een B&B een dag van te voren, aardig moeilijk te vinden. Maar het lijkt er op dat we er een gevonden hebben. Straks ga ik maar eens naar Walsall om te plannen vast te stellen. Misschien dat Marie en George, gastouders van Jess, ook mee gaan (: Verder heb ik niet zo veel te vertellen. Goede voornemen voor het nieuwe jaar: Meer sightseeing doen (meer van Engeland bekijken) en meer reisverslagen schrijven! Tot snel en alvast een gelukkig nieuwjaar!!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 24621

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: