Arrived in England - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Arrived in England - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Arrived in England

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Gearriveerd in Suton Coldfield, wat de komende maanden mijn woonplaats zal worden. Vlucht ging goed, gelukkig alle DRIE koffers terug kunnen vinden op de bagageband. Maar ik weet wel dat ik de volgende keer alleen naar het vliegveld vertrek, dat afscheid nemen vind ik maar niks. Nadat ik Mette had ontmoet in de aankomsthal zijn we naar het huis gereden. Daar waren Emilie en Elise, én Ed (volgens mij heet ie zo). Ed is het vriendje van Emilie. Aardig jochie, we hadden direct al een gespreksonderwerp: nederlands voetbal. Nu moest ik hem wel een beetje teleurstellen want zó veel weet ik ook niet van voetbal. Vaak ken ik alleen de knappe voetballers natuurlijk. De cadeau's: nou Engelsen weten echt wel wat dropjes, stroopwafels en tulpen zijn hoor. Maar ondanks dat waren ze naast de typische hollandse dingen ook erg blij met de rest van de cadeau's. Na een kopje koffie en mijn kamer geinstalleerd te hebben, heeft Mette Elise weggebracht. Ze slaapt vanavond bij een vriendinnetje. Zelf ging ze nog een paar uurtjes naar een vriendin. In de tussentijd heeft Emilie ervoor gezorgd dat het internet het doen dus ik kan weer socializen. En nu zit ik op mijn kamertje, waarvan ik ga proberen foto's te plaatsen, wachten tot het eten klaar is waar Mette mee bezig is. Ben benieuwd hoe de rest van de dag en de week verloopt!

XX

  • 29 Augustus 2011 - 18:06

    Evelien:

    Heel veel plezier!!xxx

  • 29 Augustus 2011 - 18:54

    Tante J.:

    Zo !!!geinstalleerd lezen we :) Nou mooi dat alles goed ging en tja dat afscheid nemen dat was al verwacht dat dat niks is ;)Hoop voor je dat Emilie beetje lekker kan koken . Geniet van je verblijf en tot gauw XXX

  • 29 Augustus 2011 - 22:36

    Henk. Je Overbuurman:

    Laura,

    Heel veel plezier. Jammer dat ik je niet nog even heb gezien!

    Xx

  • 30 Augustus 2011 - 11:34

    Tjitske:

    Dag Laura. Leuk om je berichtjes te lezen. Klinkt toch wel als een positief gastgezin waarin je bent gekomen.
    Over dat voetballen moet ik je dus nog wel het één en ander bijbrengen, want het kan natuurlijk niet waar zijn dat je geen verstand hebt van Nederlands voetbal. Veel succes daar en....Engeland is eigenlijk heel dicht bij! liefs, Tjitske

  • 30 Augustus 2011 - 15:27

    Unknown:

    www.youtube.com/watch?v=cHcunREYzNY

  • 30 Augustus 2011 - 16:52

    Tina Bouwhuis:

    Hoi Laura,

    Ik begrijp dat je afscheid nemen maar niets vind? Nou ik ken er nog één, je moeder. Volgens mij wil ze jou nog het liefst vanavond weer ophalen maar ze vind het ook wel heel erg leuk voor je. Ik hoop echt dat jij je draai daar snel vind en dat je veel nieuwe ervaringen opdoet. Wees vooral niet te braaf! (Geja, ik hoop dat je dit niet lees :-)

    VEEL PLEZIER, groeten Tina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 24609

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: