Sutton Park - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Sutton Park - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Sutton Park

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Dag 6. Om 10.15 stond the gym weer op het programma. Dit keer heb ik niet alle apparaten uitgeprobeerd maar hebben Mette en ik deelgenomen aan een LTB sessie. LTB staat voor Legs, Tumb and Butt ofzoiets. Jullie kunnen zelf wel vertalen waar dat voor staat denk ik. Ik ga niet alle oefeningen beschrijven maar ik laat wel weten dat ik nu amper kan lopen vanwege de spierpijn. Laat staan hoe dat morgen zal zijn! Ondertussen was Emilie haar oefeningen met haar klasje aan het doen. Na een uur fanatiek gesport te hebben zijn we nog even gaan zwemmen. Eenmaal thuis aangekomen hebben we (natuurlijk) op zn Engels geluncht. Daarna heb ik nog even met het thuisfront kunnen skypen. Kon ik dit weekend maar even naar huis om, al was het maar één dag, de sfeer van het havelterfeest te proeven. Ik kijk uit naar de foto's! Volgend jaar haal ik dit jaar wel weer in! Helaas moest ik het skypegesprek onderbreken want ik werd geroepen door Emilie en Mette die vroegen of ik meeging naar Sutton Park. Mette had daar met een oud collega afgesproken. Zij en de college bleven wat drinken bij de bistro in het park. Emilie liet mij ondertussen een gedeelte van het park en de weg naar het centrum van Sutton zien. Het park schijnt een van de grootste en mooiste parken in heel Engeland te zijn. 17 september zal ik er weer heen gaan, dit keer met Fay en de andere exchange students. Na een aantal extra schriften en foundation voor Emilie gekocht te hebben konden we weer terug naar de bistro. Daar hebben we nog wat gedronken met zn 4'n. Op de terugweg in de auto vertelde Mette wat ze allemaal besproken had met haar collega. Alsof haar dochter en ik dat wilde weten? Ze is heel aardig maar als ze iets verteld gaat het over school of over denemarken(waar ze vandaan komt). Soms wordt het een beetje vervelend, maar ik klaag niet! Op de terugweg zijn we nog even langs de supermarkt gegaan om eten voor mij en Emilie te halen. Mette is namelijk uit, geen idee met wie. Emilie en ik hebben samen pizza gegeten en zitten nu allebei met onze laptop op schoot voor de tv. En dat is het einde van mijn dag. Wat ik morgen ga doen? Nog geen idee, je hoort het morgen wel. Havelter vrienden, geniet van het feest!! De rest, geniet van je weekend!

XXX

  • 04 September 2011 - 01:12

    Lysan:

    We denken aan je hoor. De wagen is trouwens 8e van de 26 geworden :)

  • 04 September 2011 - 12:47

    Papa:

    Wat leuk om je verslagen te lezen. Ik merk aan verschillende opmerkingen dat je het naar je zin hebt.
    Ik ben trots op je.
    Liefs
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 24614

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: