Almost a week in the UK - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Almost a week in the UK - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Almost a week in the UK

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Au, nog steeds spierpijn van de oefeneningen in de sportschool. Vooral mijn kuiten en buikspieren zijn slachtoffer geworden. Nog meer te klagen? Ja eigenlijk wel, ik lijd ook nog aan een vervelende hoofdpijn aan de linkerkant boven mijn rechteroog. Ik denk dat dit de saaiste dag was tot nu toe. Mette was vanmiddag weg voor haar werk zei ze. Volgens mij heeft ze stiekem een vriend of vriendin ofzo. Maar het kan natuurlijk ook waar zijn dat ze op zondag in de auto stapt voor een afspraak voor haar werk. Maargoed, that's non of my business. Om even terug te komen op mijn dagindeling, het bestond voornamelijk uit films kijken en mijn sociale contacten updaten. Ohja en even skypen met mamma, wat niet zo'n succes was. Ik kijk uit naar morgen, eindelijk weer even uit dit huis en onder de mensen. Elise is net terug van een weekend bij haar vader. Emilie heeft zich zolang boven verstopt totdat haar vader weg was, vanwege de aanvaring van vrijdag. Hmm, dat was het wel voor vandaag. Tot morgen!

XXX

  • 05 September 2011 - 17:55

    Brenda:

    Hey Laura!
    Spannend allemaal hoor, zoals ik lees moet je er nog wel even een beetje in komen, logisch! Ben benieuwd hoe de vakken je gaan bevallen, alles in het engels! Valt vast niet mee als je helemaal niet op het nederlands terug kunt vallen ;)
    Maar we denken hier aan je hoor! Zet 'm op!
    Kussie Bren, Wilco & Mare

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 24592

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: