Study Sunday - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Study Sunday - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Study Sunday

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Ja hoor, we hebben Nemo gevonden! We zijn maar niet naar de sportschool gegaan want er speelden zich wat complicaties af. Mijn oudste gastzusje had vrijdagavond een feestje. Ik kan wel zeggen dat ze tot zaterdagmiddag de wc-pot als haar beste vriend heeft beschouwd. Maar haar moeder gelooft er in dat het niet alleen door de alcohol komt, maar door een opgezette maag. Tuuuurlijk. Hopelijk voor haar blijft ze voorlopig van de alcohol af, wel zo verstandig op haar leeftijd. Wachtende bij de Bullring op de rest kwam ik Nicholas tegen, een andere exchange student. Hij wachtte op Hidde en Dami. We hebben ze zover gekregen om mee te gaan naar Sea Life. Ik had een paar kortingsbonnen voor 6 personen dus we hoefden uiteindelijk maar drie personen te betalen. Na een heleboel zeedieren te hebben gezien konden we ook een stukje Happy Feet in 4d kijken. Dit hield in dat de stoelen mee vibreerden bij alle schokken in de film er wind en bellen werd geblazen en zelfs water op je werd gespoten. Lucky me, ik had mn paraplu in mn tas zitten. En ja, ik zat met mijn paraplu voor me in de bioscoop. Ik zag de zaal al jaloers naar me kijken (: Na nog een stukje door een watertunnel te hebben gelopen waren we alweer bij de uitgang. In de stad kwamen we nog een paar andere exchange students tegen, even wat mee gedronken en door de stad gelopen. Zij gingen naar huis voor een dvd avondje. Hidde, Nadia, Jessica en Dami hadden nog niet gegeten dus zijn op zoek gegaan naar een pizaa restaurant. Daar hebben we een paar pizza's gedeeld. Toen we allemaal voldaan waren was het alweer bijna 8uur. Op naar de trein dan maar. Nouja, Nadia en ik namen de trein. Rest ging met de bus. In sutton coldfield moest ik afscheid nemen nadia, ze vertrekt maandag namelijk terug naar Noorwegen, helaas. Eenmaal op mijn eigen station aangekomen moest ik nog een kwartiertje naar huis lopen, daar nog even tv gekeken en op naar bed. En nu, ben ik weer lekker aan het studeren voor mijn twee toetsen voor morgen, JEUJ! Wish me luck.

XXX

  • 25 September 2011 - 13:53

    Boy Stein:

    Hallo Laura
    groeten van papa
    Kus

  • 26 September 2011 - 16:47

    Fokooooooooooooo:

    En en en en hoe ging je toets???

  • 27 September 2011 - 20:18

    OomJ,TanteJ,Astrid:

    Hoi Laura,
    Je verslagen gelezen. Het is dus best lastig om in het engels te leren en te communiceren. Het moet natuurlijk ook wennen.
    Is dat jouw kamer waar we de foto's van zien? Ziet er leuk uit.
    Wij zijn terug van vakantie. (Normandie) Mooi gehad.
    Laura, hou je taai, maak er wat van en we laten wel eens weer wat van ons horen.
    Groetjes van oom Jan, tante Jen en Astrid.
    doei, doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 24595

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: