New Car - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu New Car - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

New Car

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Mijn tweede dinsdag in Engeland overleefd! Na lekker lang te hebben geslapen heb ik de trein naar Sutton gepakt. Mijn doel was een camera kopen zodat ik alle mooie momenten hier met jullie kan delen. Dus ik heb in een of andere hi-tech winkel voor 60 pond eentje gekocht. Natuurlijk kwam ik er thuis pas achter dat er geen memorycard in zit. Dus bepaalde foto's zullen niet worden opgeslagen. Dat betekend dat ik morgenvroeg eerst naar Sutton moet om er eentje te halen en daarna door naar Birmingham waar ik met Jessica, Sara en Nadia heb afgesproken. Ik moet alleen nog even overleggen hoelaat we terug gaan bedenk ik me net. Ik sms ze zo wel even. Toen ik weer thuis was heb ik natuurlijk eerst even mn camere grondig onderocht, hoe alles werkt etc. Om 05.00pm kwam de rest thuis. Vanavond was Mette van plan haar nieuwe auto op te halen. En jawel, het is een cabrio! Een Renault Megan om precies te zijn, best mooi ding. De garage was ongeveer een halfuurtje rijden vanaf hier. Omdat ze eerst nog naar de bank moest om een check te laten uitschrijven besloten we om onderweg te dineren. Dus ik heb mogen genieten van de fisch en chips van de KFC! Na een toeristisch ritje ben ik weer thuis. Ohja, ik denk dat ik vanaf volgende week misschien wel wat minder zal bloggen, aangezien ik het dan drukker ga krijgen met school en vooral socializen natuurlijk. Maar ik probeer het zo veel mogelijk bij te houden. Morgen ga ik dus naar Birmingham met de rest en donderdag wordt mijn eerste dag op school, al is het maar een introductiedag. 9uur aanwezig is té vroeg.. Ik zit nog in het vakantieritme! Tot morgen!

XXX

  • 07 September 2011 - 07:28

    Wonny Schoemaker:

    Hoi Laura, ik hoorde van m'n ouders dat je in Engeland zit. Leuk zeg! Succes, en vooral veel plezier. groetjes van Wonny.

  • 07 September 2011 - 19:04

    Laura Stein:

    Hai Wonny, leuk dat je even reageert! (: Zoals je leest gaat alles hier best goed. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 24643

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: