Another nice day in Birmingham - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Another nice day in Birmingham - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Another nice day in Birmingham

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

10.15 daar stond ik weer, in de studio van de LTB klas. Deze keer was er een andere vrouw die de les gaf. En dat was duidelijk te merken. 'TEN MORE, TEN MORE, TEN MORE' volgens mij heb ik er uiteindeiljk wel 40 gedaan. En de gevolgen zijn duidelijk voelbaar, dit keer zijn mijn bovenbenen slachtoffer. Na een uur gezweet te hebben zijn Mette, Emilie en ik nog even het zwembad ingedoken. Toen we thuis kwamen was ik al te laat voor mijn afspraak in Birmingham met de andere exchange studenten. Dus ik heb Jess gesmst dat ik maar een trein later nam. Mette was zo aardig om me een lift naar het station geven. Dat scheelde me weer 15min lopen. Eindelijk in Birmingham aangekomen ging ik op zoek naar de rest. Jessica had me een hele routebeschrijving gegeven bij welke subway ze zaten. Maar daar kwam ik niet echt uit. Uiteindelijk belde ze me om te zeggen dat ik naar iemand met een subway bord moest lopen. Die zag ik, zij ook. Maar we zagen elkaar niet. Bleek dat we allebei bij een ander bord stonden.. Toen ik ze gevonden had zag ik dat ze samen met de jongens was die ik al op fb gesproken had: Dami(Duitsland), Andrin(Zwitserland) en Hidde(Nederland). Tot mijn verbazing was de rest er nog niet. Dus we moesten eerst Nadia bij de Bullring ophalen, die daar al meer dan een uur aan haar lot over gelaten rond liep. Ze had me al een paar keer gesmst maar ik dacht dat ze bij Jessica was dus haar ook nog eens smsen leek overbodig. Eindelijk hadden we haar gevonden. Niet veel later kwam de rest ook, Mohéli, Deborah en Sara. De rest van de middag hebben we een aantal winkelcentra en Starbucks bezocht. Eind van de middag heb ik maar besloten om mijn gastmoeder te smsen dat ik het eten omm 06.00-06.30 niet ging redden. Zo had ik nog wat tijd om met de rest een pub te bezoeken. Helaas werd de helft er al uitgestuurd aangezien ze nog geen 18 waren. Na iets gedronken te hebben zijn we op weg gegaan naar het station. Samen met Nadia ben ik met de trein richting Sutton gegaan. Ik was uiteindelijk rond kwart voor 8 thuis denk ik. En dat was mijn dag in Birmingham. Vandaag doe ik niet zo veel. Moet me natuurlijk ook mentaal voorbereiden op mijn eerste dag op college morgen. Heb er best zin in eigenlijk. Meer heb ik niet te vertellen denk ik.

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24630

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: