Finally it's weekend - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Finally it's weekend - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Finally it's weekend

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Dat was het dan, mijn eerste weekje op een engelse college. Als ik zo terug kijk ging het best goed. Al heb ik zo mijn gemengde gevoelens over wiskunde. Mijn wiskunde bestaat namelijk uit twee delen: Algebra en Statistics. Ik denk dat het ongeveer drie jaar geleden is dat ik algebra heb gehad? Dus om dat in 3 lessen allemaal op te halen.. Eigenlijk onmogelijk. En dat heb ik gemerkt tijdens mijn Maths Test vandaag. Ik kon niet alles invullen. Maar gelukkig weet mijn docent dat ik een exchange student. Wiskunde is eigenlijk een internationale taal. Maar om te weten wát je moet doen, moet je eerst de vraag kunnen lezen. En de signaalwoorden kennen. Dit zijn dingen wat de rest van mijn klas de afgelopen jaren heeft gedaan. Dat is moeilijk om in één week op te halen. Maargoed, hoop dat het goed gaat komen. Een lichtputnje van mijn schooldag is dat ik hoorde dat ik volgende maand naar Frankrijk kan. Mijn geschiedenis leraar organiseert een trip. Ookal is het maar voor twee dagen. Ik moet het nog even navragen maar het kost 120 pound als ik me niet vergis. Nog maar even overleggen met het thuisfront dan. Ben momenteel alleen thuis. Emilie en Elise zijn naar hun vader dit weekend. Ja, dit keer was Emilie niet opstandig en ging mee. Mette is momenteel uit met...geen idee. Vriendinnen? Vriend? Vriendin? Who knows. Morgen skip ik mijn zaterdagse bezoekje aan de gym fdenk ik. Ik moet namelijk om 12.00am in het park zijn voor een middagje met de andere exchange students. Daarna ga ik denk ik even naar huis om mn spullen op te halen en dan begin ik aan mijn reisje naar Walsall, naar het huis van Jessica. Het wordt dus een avondje uit in Walsall. Misschien dat Mohéli en Deborah ook wel mee gaan, maar dat moeten we nog even overleggen. Ohja, dit keer ga ik met de bus naar Walsall. Lijkt me verstandiger na de laatste keer met de trein. Vandaag moest ik ook al wachten een trein na twee gecancelde treinen naar huis. Maar ik stop maar met mijn verhaaltje denk ik. Nog even genieten van 'Bride Wars' en daarna maar naar bed. Weltrusten!

XXX

  • 19 September 2011 - 16:37

    Adri:

    Hi Laura, net terug van vakantie en nu even je reisverslagen gelezen en je foto's bekeken. Je hebt wel een leuke "pink"room om te slapen en volgens mij heb je straks genoeg adressen van exchange students om in Europa te gaan bezoeken. Mijn BBC soap is al jaren "Eastenders" zo heerlijk fout plat Engels.
    Bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 24624

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: