Birmimngham city - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Birmimngham city - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Birmimngham city

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Daar stond ik dan om 11.00am op New Street Station, Birmingham. Sara was onderweg met de bus en dankzij een miscommunicatie waren Jessica en Nadia pas een uur later in B'ham. Ik arriveerde dus om 11.00uur op New Street Station, toch zag het er iets anders uit dan Mette mij gisteravond had verteld.. Even later belde Sara mij, waar ik was. Nou ik was op New Street Station, zij ook zei ze.. Zij beschreef precies dezelfde dingen die Mette mij gisteravond vertelde. Ik was duidelijk op de verkeerde plek. Dus toen heb ik het maar even gevraagd aan een van de medewerkers. Bleek dus dat ik vanaf het perron de verkeerde kant op ben gelopen. Eindelijk had ik Sara gevonden (: Niet veel later was Nadia ook de weg kwijt. Zij was niet alleen aan de zelfde kant waar ik stond, zij was al in de winkelstraat. Waarom? Nou, wij vertelden haar naar een Burger King te zoeken. Helaas dacht zij deze te vinden in het centrum terwijl wij die in de Mall op het station bedoelden.. Na 45 min was ook Nadia gevonden. Bij Jess thuis was de elektriciteit uitgevallen dus het arme kind kon haar haar niet drogen, een ramp dus. Dus we zouden haar later in de stad treffen. Ze zou twee andere exchange students uit haar dorpje meenemen. Ik heb nu ondertussen al vijf andere exchange students van STS ontmoet. Nou, ik ga niet alle leuke, lachwekkende momenten hier opschrijven want dan ben ik nog wel even bezig. 'S middags kwamen we eindelijk Jessica tegen. De andere meisjes heetten Mohéli(16, Frankrijk) en Deborah(18, Zwitserland). Ze wonen samen in hetzelfde gastgezin en het was duidelijk dat ze het daar erg naar hun zin hadden. Leuke meiden, beetje als mijn vriendinnen thuis. Helaas wonen ze in een ander dorpje. Aan het eind van de middag had ik Mette al gesmst dat ik the Gym om 06.00pm niet zou halen. Uiteindelijk heb ik toch de trein om 04.35pm gepakt en was ik om 05.15 thuis. Dus ik kon toch mee naar the gym(: Emilie ging niet me. Ze was bij Edward thuis, liefdesproblemen oplossen. Dus dat betekende dat ik op haar kaart kon. Hoorde dat ik op school ook gratis kon sporten, misschien ga ik dat ook wel doen. Maar wat nog beter zou zijn: een leuk sportteam vinden. Maar eerst maar eens de introductie morgen doorstaan, gaat vast wel lukken. Ik laat het jullie weten!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 24615

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: