Relax dagje - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Relax dagje - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Relax dagje

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Eigenlijk heeft het niet zo veel zin om iets te gaan schrijven want zo veel heb ik niet beleefd vandaag. Het enige wat me buitenshuis heeft gebracht was het posten van de applicatieformulieren naar nederland. Helaas had ik alleen de papieren en geen envelop. Maar die kon ik vast wel op het postkantoor halen dacht ik. Niet dus.. Super irritant dat een POSTkantoor geen enveloppen verkoopt! Toen ben ik maar naar het dichtsbijzijnde tankstation gelopen om een kaart te kopen. De kaart zelf heb ik weggegooid en de envelop kon ik gebruiken om mijn brief te posten. Ohja, nog een spannend momentje: ik dacht dat ik het gedroomd had maar ik werd midden in de nacht wakker door een vreselijk irritant luid alarm. Vanmorgen wist ik niet zeker of het een droom was of werkelijkheid maar Mette bevestigde mijn verhaal. Het alarm ging daadwerkelijk af om 04.00am. Maar toen Mette beneden ging kijken zag ze niemand. Waarschijnlijk was het een spin die langs de alarmsencor liep. Wat ik verder vandaag heb gedaan? Beetje The Sims spelen, opgeruimt en tv gekeken. Vanavond hebben we chinees gegeten. Nouja, niet de chinees die wij kennen. Dit was Engelse chinees, andere gewoontes en ander chinees voedsel. Al was het wel een beetje vergelijkbaar met de Nederlandse chinees. Morgen ga ik weer pijn lijden in de sportschool en Jessica smste me net of ik mee wilde naar Burmingham. Samen met een duitse jongen, een NEDERLANDSE jongen en de rest van de meisjes die ik al ontmoet heb. 1 uur bij de Bullring(winkelcentrum), dat moet lukken. Dus dat wordt mijn tijdverdrijf voor morgen. Dat was het wel weer. Tot morgen!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 24596

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: