Lovely weather - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Lovely weather - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Lovely weather

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

En het is weer zaterdag! Nou, over mijn schoolweek hoef ik niet zo veel te vertellen want het was niet anders dan anders. Of toch wel, ik heb wiskunde officieel laten vallen. Ik kon alles behalve de algebra,vre-se-lijk. Vanaf nu kan ik elke maandag, donderdag en vrijdag uitslapen(: Nouja, een deel van mijn weggevallen uren wordt wel opgevult met extra support voor oa geschiedenis. Ook ga ik vanaf nu elke maandag ochtend naar de LRC(Learn and Research Centre) voor wat extra hulp bij het begrijpen van de opdrachten etc. Dit is vooral voor studenten die Engels niet als eerste taal hebben. Trouwens, was het donderdag en vrijdag bij jullie ook zo warm? Voor de Engelsen was het de warmste dag van het jaar. Terwijl het bij ons gewoon een goede zomerdag kon zijn. Vandaar dat de meeste engelsen ook zo wit zijn. Ze hebben namelijk ook nergens openbare zwembaden zoals in NL. De meeste zwembaden horen bij een sportschool oid, niet echt recreatie dus. Maargoed. Je raadt nooit waarmee ik gister gedineerd heb. Zijn naam weet ik niet meer, was namelijk te moeilijk om uit te spreken. Maargoed, het komt er op neer dat hij prins uit Nigeria is. En dat niet alleen, hij is ook nog eens de neef van Ruud Gullit! Volgens mij is hij ook nog eens een belangrijke prins want hij was ook aanwezig bij 'the royal wedding'. En niet als een gewone bezoeker, hij was daar om zijn land te vertegenwoordigen! Dan ben je best belangrijk toch? Hij heeft vroeger samen met Mette op de universiteit gezeten. De huidige relatie tussen beide snap ik niet echt maar dat zal vast aan mij liggen. Ze zij dat hij op visite kwam. Ik weet niet wat ze in Engeland onder visite verstaan want hij is gisteravond gearriveerd en is er nu nog steeds! Volgens mij hebben ze ook een kamer gedeeld. Maargoed, dat zijn mijn zaken niet. Buiten de rare relatie om is hij wel heel erg grappig. Aangezien we allebei niet hier vandaan komen zijn de bekende grapjes over Engeland wel gemaakt haha. Op dit moment zit ik rustig op mijn kamertje. Zo maar eens een beetje opruimen en wat voor school doen en vanavond richting Walsall voor een avondje met Jessica. Morgen zal het wel weer feest worden om terug te komen maar dat zien we dan wel weer. Hopelijk hebben jullie ook een lekker weekend, kan ook bijna niet anders met dit weer!

XXX

  • 18 Oktober 2011 - 18:03

    Ja, Jen, Astid:

    Laura, je schrijft leuk over jouw verblijf daar in Engeland.
    Als we het goed hebben uitgerekend ben je over 58 dagen weer home!

    Groetjes van ons.
    Tot dan.

  • 18 Oktober 2011 - 18:03

    Ja, Jen, Astid:

    Laura, je schrijft leuk over jouw verblijf daar in Engeland.
    Als we het goed hebben uitgerekend ben je over 58 dagen weer home!

    Groetjes van ons.
    Tot dan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 24605

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: