Finally, Half Term! - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Finally, Half Term! - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Finally, Half Term!

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

22 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Ten eerste, excuses dat jullie zo lang moesten wachten op een nieuw verhaal. Bij deze! Eeeeeeindelijk is het half term, oftewel ik heb een weekje vakantie. Natuurlijk moest dit gevierd worden. Dus ben ik gisteravond samen met Jess Walsall ingeweest. Kattakatta(Katarina, nog steeds geen idee hoe ze echt heet) ging niet mee, misschien maar beter ook. Aardige meid maar Slowaken kun je bijna niet verstaan als ze een poging doet om engels te praten en ze kunnen ook aardig zeuren. Dus het was just the terrible twins gisteren. Omdat we dachten dat WS1 op vrijdag alleen voor 21+ was, zijn we maar naar Yetes gegaan. Dit was meer een 'Winebar'. Toen deze dicht ging besloten we toch maar een kijkje te nemen bij de andere club om de leeftijd te checken. Hoe wel ik ook gewoon bij elke entree kan zeggen dat ik nederlands ben, grote kans dat ze je binnen laten. Maar om even terug te komen op het onderwerp, bleek dus dat we gewoon naar binnen konden. En we kregen zelfs een ticket voor een gratis drankje. Na een paar bekenden gesproken te hebben, hebben we ook weer nieuwe mensen ontmoet. Gelukkig niet alleen uit Walsall, niet echt best volk zoals wij in drenthe dat zouden zeggen. Ook hebben we al onze eerste vijand gemaakt. Alleen jammer dat we niet weten hoe ze heet en hoe ze er uit ziet. Ze gooide namelijk een (vol!) glas wijn leeg van boven aan de trap naar beneden. Resultaat: Mijn shirt nat en Jess leek net een verzopen kat met dat natte haar. Oplossing: een halfuur onder de handendroger in de wc gestaan. Eindelijk thuis gekomen duurde het niet lang voordat we sliepen. Was ook wel nodig aangezien we vanavond weer aan de bak moeten. Sara is vandaag jarig en gaat mee stappen. Twee andere exchangestudents gaan ook mee. Ohja, Sara woont niet in Walsall dus dat houdt in dat zij ook in het huisje van jessica's gastouders slaapt. Er zullen dan 9 mensen in een huisje zijn. George's kinderen zijn er dit weekend namelijk ook. Dat wordt een drukke boel! Eigenlijk voelde ik me een beetje opgelaten om daar te slapen aangezien er zoveel mensen in één huis zullen zijn. Maar de vrouw des huizes vond het goed zolang we morgenvroeg maar weg gaan, prima. Ga zo maar eens een douche nemen aangezien ik die nog niet gehad heb vandaag. Bij jess hebben ze alleen maar een bad.. Lijkt me niet echt prettig. Och, ik bedenk me nu ook dat we nog een cadeau moeten kopen. Het zal jullie waarschijnlijk niet verbazen dat ik alles altijd op het laatste moment doe haha. Maar het eindresultaat is (bijna) altijd goed! Wat ga ik de rest van mijn vakantie doen? Nou, dinsdag ga ik Lichfield verkennen. Dat ligt aan de andere kant van Four Oaks, waar ik woon. Woensdag ga ik met een paar andere exchange studenten naar Oxford. Beetje dinnerzaal van Harry Potter en de university bekijken enzo, beetje cultureel opsnuiven is altijd goed natuurlijk. En donderdag wordt ik weer herenigd met mijn familie: Ons mam en martin komen voor een paar daagjes(: Ze verblijven één nacht in Sutton en vrijdag ga ik met ze mee naar London. Tot zondag, dan vliegen ze weer naar NL. Dat was het wel voor vandaag denk ik. Ik moet nodig gaan douchen want ik begin mezelf te ruiken, niet best. Tot morgen! (:

XXX

  • 31 Oktober 2011 - 17:07

    Wensis:

    Beste Laura,

    Je zal me waarschijnlijk niet meer kennen, maar ik wilde toch even zeggen hoe vet ik het vind dat je zoveel mee maakt :)

    Ik sprak je pa weer voor het eerst.. en hij kon maar niet stoppen met praten over hoe trots hij is op je :)..

    dus mijn nieuwsgierigheid was offcourse flink gestegen..

    Ik wens je nog veel succes en geniet van elk moment van de dag! je maakt het maar 1x mee hehe :)

    Groetjes,
    Wensis Rompas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 24597

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: