An exhausted week - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu An exhausted week - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

An exhausted week

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Dat was me een weekje wel. Qua schooltijden was het prima te doen maar het is meer de inspanning voor alle essays etc. Ook heb ik deze week een aanvaring, nouja meer een onenigheidje, met mijn duits leraar gehad. Waarom? Ik denk dat hij me niet mag omdat ik beter in zijn vak ben dan hij. Hij dénkt dat hij pro is aangezien zijn moeder duits is en zijn broers in duitsland wonen. Toch is zijn uitspraak 'rubbish'. En nee, ik ben niet de arrogante nederlandse student die dat vindt. Zelf mijn duitse uitwisselingsstudent is het met me eens. Hij heeft me een C gegeven terwijl ik elke keer de hoogste percentages op mn verslagen haal: 75%, 80%, 90%. Ben benieuwd wat de rest van mijn klas heeft. Waarschijnlijk heeft hij me zo beoordeeld aangezien ik niet meer dan 1,5 private study hours aan mijn duits besteed. Als hij ons nou eens grammatica leert in plaats van domme filmpjes analyseren. Maar ach, hij is tenslotte de student dus ik hou mn mond! Woensdagmiddag ben ik, net als de rest van mijn college, vrij(: Dus hadden Sara, Jessica en ik afgesproken om naar Birmingham te gaan. Helaas kon Sara het niet meer redden om te komen aangezien ze nog paar uurtjes in de sportschool stond te zweten. Desalniettemin hebben Jess en ik een gezellige middag bij café rouge gehad onder het genot van een koffie. Na vijf dagen elkaar niet gezien te hebben moest er natuurlijk wel wat ingehaald worden. Elise is vandaag naar vader. Emilie is thuis gebleven. Gister zijn we met zn drieeën naar de carvery geweest, Mette had na een drukke dag niet echt zin meer om te koken. Daar vertelde ze me over haar vorige exchangestudenten. Het was wel duidelijk dat ze niet echt gesteld waren op de laatste, een frans meisje van 15. Het enige wat ze at was chocolade, meer wilde ze niet. Ze is dan ook rond kerst weer vertrokken. Hun eerste student, Maia, viel wel erg in de smaak. Maar was grotendeels van haar tijd in Engeland erg ongelukkig. Ze had weinig vrienden en ging naar dezelfde school als Mette, Emilie en Elise. Daarna heeft Mette besloten dat het beter was dat hun volgende student, ik dus, naar een andere school ging. Anders kom je 24/7 je familie tegen. Eigen leventje, eigen vrienden is ook belangrijk. Op het moment is ze weer rare, vriendelijke gezichten naar haar laptop aan het trekken. Dat kan maar één ding betekenen, ze is weer aan het chatten! Als ze er nou eens een leuke vent aan over houdt! Morgen ben ik weer in het ozo mooie Walsall te vinden. We zijn er nog niet helemaal over uit of we de stad in gaan. Er staat in ieder geval een cocktailavondje met haar gastmoeder op het programma. Ze gaat ze zelf maken! Ohja, ik moet niet vergeten een presentje te kopen voor haar. Aangezien ik twee weken terug hun stofzuiger kapot heb gemaakt. Nouja kapot, de slang is eraf ofzo. Wie zet dat ding ook midden in de nacht voor de deur van de badkamer neer? Engelsen hebben naar mijn mening een rare opbergplek voor die dingen. Mijn gastmoeder zet hem zelfs in de wc neer! Dus als ik naar de wc moet, moet ik eerst óver de stofzuiger stappen.. Ohja, ik heb een meisje van mijn instructeursopleiding van de állermooiste zeilschool van Nederland (Vinea natuurlijk) gesproken. Zij zit voor een paar maanden in Cambridge. Als het goed is ga ik daar binnenkort langs! Of zij komt hier heen(: Meer spannende dingen weet ik zo niet te vertellen. Zondag volgt vast wel weer een verslagje, en anders begin volgende week. Ga nu nog even een essay proberen te fixen en dan met Mette en Emilie The Notebook kijken!

XXX

  • 21 Oktober 2011 - 09:06

    Tjitske:

    Hi Laura. Het is al weer een tijdje gleden dat ik je berichtjes las. Je weet wel hoe dat komt. Het is leuk om te lezen hoe je je thuis voelt en vrienden maakt. Geniet van je ervaringen, je neemt ze je hele leven mee! liefs, Tjitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 24628

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: