Take it easy - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu Take it easy - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

Take it easy

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Tja, wat moet ik over dit weekend vertellen? Het was een tamelijk rustig weekend. Wat ook wel eens goed is voor een keer! Maar liever niet te vaak. Zaterdag ochtend heb ik weer pijn geleden in de sportschool. Nouja, pijn lijden is ook een groot woord. Laat ik zeggen dat ik spieren voel waarvan ik niet eens wist dat ze daar zaten. 's Avonds ging Mette uit (weer geen idee met wie of wat) en bleef ik thuis samen met Emilie en Elise. Ik dacht dat één klein broertje al erg was. Twee kleine zusjes is nóg erger. En ze maakte niet eens ruzie, dat was het juist. Mijn eerste ergernispuntje was het programma 'X Factor', het heeft meer dan VIER UUR aangestaan omdat ze hier in dit land ook nog eens 'X'tra Factor' hebben uitgevonden. En geloof me, Engeland heeft zulke gouden keeltjes als wij in Nederland dat hebben. En dat twee uur lang..vre-se-lijk. Verder was Elise druk bezig met filmpjes kijken op haar laptop. Emilie, de 14jarige puber die denkt dat ze al ouder is, was druk bezig met het updaten van haar sociale contacten. Plots kreeg ze weer een kindermomentje, wij noemen het ook wel 'The Emilieshow'. Dan gaat ze namelijk heel hyperactief en luidruchtig doen. Daar zat ik dan: twee gillende kinderen en een krijsprogramma op. Mijn avond kon dus niet meer kapot. Vandaag heb ik ook niet zo veel bijzonders gedaan. Beetje huiswerk, beetje computeren en natuurlijk skypen met het thuisfront. Voordat ik stop met mijn typen wil ik nog even iedereen bedanken voor alle leuke reacties!! Helaas is het voor mij een beetje moeilijk om te reageren. Want dan komt het namelijk onder jullie reactie te staan, bij het al door jullie gelezen verslag. Dan heeft het niet zo veel zin om daar nog een reactie bij te zetten. Ik zal binnenkort eens even een paar mailtjes rondsturen(:

XXX

  • 12 Oktober 2011 - 14:27

    Tante J.:

    Het weer is hier al net zo regenachtig als bij jou zie ik.
    je hebt leuke verhalen moet ik zeggen. Vanmiddag even de laatsten gelezen. Nadat ik met je kleine neefje kranten had gelopen. Ja ja ze hebben nu alletwee kranten pfffffffffffffff. Jij denkt dat 2 zusjes erg is ?? nou wees eens moeder van 2 jongens duhu . Maar goed ook wel leuk hoor :) Alles hier ok oom Andre net weer weg in de auto naar een melk adresje Andre jr helpt mee een container uitpakken dus moeder en kleine broertje deel van zijn kranten wijkie gedaan (lief he :))Ons huisje is vrij en afgelopen weekend gehele familie en vrienden op inspectie geweest. Je ma mag de kunst verzorgen Die heeft eerst wat inspiratie opgedaan dus dat komt ook weer goed. Las dat je gauw terug komt 49 dagen.Is te overzien he . Nou veel plezier groet van ons allen .xxtante J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 24635

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: