First lessons - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu First lessons - Reisverslag uit Sutton Coldfield, Verenigd Koninkrijk van Laura Stein - WaarBenJij.nu

First lessons

Door: laurastein

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sutton Coldfield

Wat een heerlijke maandagmorgen heb ik als ik naar mijn rooster kijk! Om 13.30 begint mijn eerste les. Helaas moet ik wel tot 16.45 naar school. Maar dat heb ik er wel voor over. Vandaag heb ik helaas niet uit kunnen slapen. Zo aardig als ik ben, ben ik al vroeg opgestaan om nieuw beltegoed te halen en Jessica gezelschap houden die van 11 tot half 2 vrij had. Om half 2 stond ik klaar bij mijn eerste les, geschiedenis. Me voorstellen aan iedereen was niet nodig, dit was dezelfde klas die ik bij de introductieklas had dus we kenden elkaar allemaal al. Hij begon met het introduceren van een history trip die elk jaar wordt gehouden. Dit jaar gaan ze naar Frankrijk(: Ik ben vergeten te vragen wanneer het zal zijn maar als het kan wil ik graag mee. Na de de onderwerpen globaal besproken te hebben begonnen we met een oefening over Stalen en Rusland. Niet mijn favoriete onderwerp maar wel interessant. Na een uurtje kon ik door naar mijn volgende les: Maths. Na een slecht begin (te veel leerlingen dan plaatsen in het lokaal, opzoek naar een nieuw lokaal etc) konden we eindelijk beginnen met wiskunde. Ik heb Maths Stats. Er bestaan ook nog iets als Maths Mechanics. Ik ben er nog niet helemaal achter wat het verschil precies is maar Fay raadde me deze aan. Dus daar zat ik dan. Mijn wiskunde bestaat uit twee delen: Core en Stats. Core is vooral Algabra. Voor de meeste klasgenoten was het een paar maanden geleden dat ze dit voor het laatst hebben gehad, voor mij meer dan een jaar.. Dus toen Miss Brown in vogelvlucht door de herhaling ging moest ik toch wel een paar keer mn vinger opsteken hoe het ook alweer moest. Gelukkig weet ik alles weer een beetje, maar moet nog wel even paar oefeningen herhalen. En gelukkig heb ik een gastmoeder die wiskunde lerares is dus dat scheelt als ik iets niet snap. Dat was mijn eerste echte lesdagje hier. Morgen heb ik naast mijn 'mentorles' alle vakken behalve wiskunde. Hoop dat ik morgen tijd heb om weer iets te schrijven!

XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 23 Juli 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 24612

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 31 December 2014

Internship Hamburg

29 Augustus 2011 - 31 Maart 2012

Laura goes England

Landen bezocht: